Media, sport en cultuur

Fan engagement voor media, sport en cultuur

Passie zorgt voor betrokkenheid en betrokkenheid zorgt voor loyale fans. Dit geldt voor fans in alle soorten en maten. Voor fans van klassieke concerten, maar ook van bijvoorbeeld Eredivisie voetbal. Pixelzebra’s oplossing voor fan engagement is gebaseerd op Microsoft Dynamics 365. Het biedt de marketing en service tools de mogelijkheid om alle contacten van marketing e-mails, online kanalen en offline kanalen positief en opbouwend te laten zijn.

Fanreis en activering

Contact zoeken met fans is vaak belangrijk voor korte termijn marketing acties, maar bij fan engagement gaat het om de lange termijn. Door het optimaliseren van de “fan journey” en het vergroten van de beleving verkoop je niet een eenmalig een ticket, maar creëer je ‘een fan voor het leven’.

Pixelzebra helpt met het opzetten en uitbouwen van klantreizen met behulp van Dynamics 365 en ons fan engagement marketing platform. Succesvolle strategieën met uw fans vergroten de ‘fanwaarde’ en uw lange termijn omzet.

Media

Het opbouwen van interesses is in de mediawereld van belang. Het geeft een geïntegreerd beeld van de activiteiten van een fan op de website en op social media. Daarbij is een profiel te gebruiken voor verkoop, advertenties en joined marketing met partners. Dit vergroot de betrokkenheid en draagt bij aan de database marketing van jouw organisatie.

Sport

We weten allemaal dat de fans komen opdagen wanneer het team het goed doet. Maar of je nu wint of verliest, elk contactmoment zou positief moeten zijn en moeten bouwen aan de betrokkenheid. Het is mogelijk om alle partijen een geweldige beleving te bieden, ongeacht het resultaat. Alle diensten en communicatie moeten bijdragen aan de beleving. Combineer daarom kanalen als ticketverkoop, websites en social media om één uniforme klantreis te creëren. Wilt u hier mee over weten? Vraag direct een webinar aan!

Vraag een webinar aan

Cultuur

Op het gebied van cultuur is er veel veranderd. Vroeger kocht men een jaarkaart voor een museum of orkest en ging daar twee keer per maand heen. Tegenwoordig is dat anders. Nieuwe generaties fans binden zich niet op die manier. Daarbij hebben zij in de huidige maatschappij veel meer alternatieven. Daarom is het uitbouwen en activeren van de doelgroep van belang om je staande te houden tussen de concurrentie. Pixelzebra helpt u met het opbouwen van interesses en het maken van een fanprofiel, zodat u relevant en met impact kunt communiceren.