Customer Service

Dynamics 365 for Customer Service

De customer service oplossing van Microsoft Dynamics 365 biedt persoonlijke service voor uw klanten, zowel telefonisch als via e-mail, social media of via uw website. Uw medewerkers hebben hiermee altijd toegang tot actuele en complete klantinformatie.

Dynamics 365 for Customer Service geeft u:

  • Direct inzicht in alle contactmomenten met uw klanten;
  • Handige tools voor selfservice, community ’s en kennisdatabases voor uw klanten en medewerkers;
  • Altijd en overal toegang tot uw klantenservice;
  • Gebruiksvriendelijke software;
  • Snelle en praktische analyses van uw customer service data;
  • Inzicht in klantsentiment en actuele problemen, onder andere dankzij koppelingen met social media.

Met als resultaat:

  • Een betere, consistente service voor uw klanten;
  • Medewerkers die efficiënter en met meer plezier werken.

De Customer Service applicatie biedt onder andere veel handige functies voor uw installed base. Zo kunt u slimme analyses doen en kunt u naast meldingen er ook preventief onderhoud in vastleggen. De module is gekoppeld met uw Field Service en PSA module, waardoor u altijd een compleet beeld heeft van de werkzaamheden en projecten bij uw klant.