Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Customer Service

Dynamics 365 for Customer Service

De customer service oplossing van Microsoft Dynamics 365 biedt persoonlijke service voor uw klanten, zowel telefonisch als via e-mail, social media of via uw website. Uw medewerkers hebben hiermee altijd toegang tot actuele en complete klantinformatie.

Dynamics 365 for Customer Service geeft u:

  • Direct inzicht in alle contactmomenten met uw klanten;
  • Handige tools voor selfservice, community ’s en kennisdatabases voor uw klanten en medewerkers;
  • Altijd en overal toegang tot uw klantenservice;
  • Gebruiksvriendelijke software;
  • Snelle en praktische analyses van uw customer service data;
  • Inzicht in klantsentiment en actuele problemen, onder andere dankzij koppelingen met social media.

Met als resultaat:

  • Een betere, consistente service voor uw klanten;
  • Medewerkers die efficiënter en met meer plezier werken.

De Customer Service applicatie biedt onder andere veel handige functies voor uw installed base. Zo kunt u slimme analyses doen en kunt u naast meldingen er ook preventief onderhoud in vastleggen. De module is gekoppeld met uw Field Service en PSA module, waardoor u altijd een compleet beeld heeft van de werkzaamheden en projecten bij uw klant.

 

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service