Betere binding met bezoekers

Het Residentie Orkest wilde meer contact leggen en behouden met de veranderende doelgroep. Ook wilde het Residentie Orkest meer inzicht krijgen in het bezoekersprofiel en wilde ze de klantwaarde verhogen. Pixelzebra bood hiervoor de oplossing door Dynamics 365 Customer Engagement als centraal klantprofielplatform in te zetten. Hier komen inzicht in bezoekersprofiel en zakelijke relaties samen. Hiervoor werd onder andere gebruik gemaakt van automatische opbouw van het bezoekersprofiel in Dynamics 365 via koppeling met het ticketing platform. Ook zorgde Pixelzebra voor integratie van mailings, campagnes en landingspagina’s op basis van ClickDimenions.

Dit resulteerde voor het Residentie Orkest in meer interactie met de doelgroep door relevantere communicatie en inzicht in het resultaat van online campagnes via dashboards. Daarbij zorgde deze oplossing er ook voor dat zakelijke kansen, zoals een groepsverkoop van tickets inclusief luncharrangement, sneller te herkennen en op te volgen zijn.