26 april, 2018

Vijf redenen waarom Pixelzebra uw organisatie kan helpen

terug naar overzicht

U wilt uw klantpotentieel beter gaan benutten, maar u heeft geen idee hoe? U weet dat een goed CRM onmisbaar is en heeft al verschillende opties bekeken. Hoe pakt u dat aan en waar kiest u voor? Hieronder geven wij vijf redenen waarom Pixelzebra uw organisatie kan helpen meer uit uw klantgegevens te halen.

1. De juiste kennis en expertise in huis

Het team van Pixelzebra bestaat uit experts op het gebied van CRM en Microsoft Dynamics 365. Onze consultants bezitten over de juiste kennis en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Zo kunnen wij u de hulp bieden die u nodig heeft. Iedere situatie is anders, dus zetten wij onze kennis en expertise om naar een duidelijke aanpak die aansluit bij uw bedrijf en behoeften.

2. Jarenlange ervaring

Behalve de expertise, zorgt onze jarenlange ervaring ervoor dat wij situaties goed kunnen inschatten. Wilt u meer inzicht in uw klanten en betere klantcommunicatie? Of wilt u uw klantpotentieel beter benutten? Dat is voor ons geen probleem. Wij laten Microsoft Dynamics 365 perfect aansluiten op uw bedrijfsprocessen, zodat u er gemakkelijk mee kunt werken.

“Wij kijken naar de wensen van de klant en passen onze aanpak daarop aan”
Robert van der Kleij
Directeur, van Pixelzebra B.V.

 

3. Klantgericht

Bij Pixelzebra staat de klant altijd voorop. Wij kijken naar de wensen van de klant en passen onze aanpak daarop aan. Hierdoor kunnen wij u de juiste hulp bieden en ervoor zorgen dat u tevreden bent met het resultaat. Door het aangaan van een langdurige relatie met al onze klanten werken wij gezamenlijk aan nieuwe ontwikkelingen en inzichten.

4. Langdurige coaching

Een succesvolle CRM implementatie gaat en staat met het gebruik ervan door de werknemers. Daarom is het van belang dat de gebruikersadoptie van Microsoft Dynamics 365 hoog is. Als maar de helft van uw medewerkers daadwerkelijk met het platform gaat werken, haalt u niet alles eruit wat het platform te bieden heeft. Dat is natuurlijk zonde. Daarom garanderen wij een langdurige coaching, ook na de implementatie. Daarbij vinden we het belangrijk om het gebruik in kaart brengen en te achterhalen waarom het gebruik in sommige gevallen laag is. Dit proberen wij vervolgens direct te verhelpen, zodat iedere gebruiker in een flow blijft en drempels weggehaald worden. Alleen zo kan uw organisatie alles uit Microsoft Dynamics 365 halen.

5. Bewezen effectieve aanpak

In de afgelopen jaren heeft Pixelzebra een bewezen effectieve aanpak gecreëerd. Verschillende situaties hebben ertoe geleid dat wij een manier hebben gevonden die effectief is. Hoe? Wij kijken eerst naar de organisatie. Hoe werken ze nu? Wat doen ze op het gebied van CRM? Vervolgens kijken we welke oplossing uit het Dynamics 365 platform hierop aansluit. Daarna maken wij een ‘roadmap’, waarmee de eerste stappen gemaakt kunnen worden. Vervolgens bouwen wij stapje voor stapje verder aan een effectief werkend CRM door middel van Microsoft Dynamics 365.