Microsoft Dynamics 365 Customer Service geeft je de informatie en inzichten om jouw klanten optimaal te bedienen. Bijvoorbeeld door veel voorkomende klantcontacten te automatiseren. Pixelzebra implementeert deze complete oplossing voor je en richt hem in op maat. Zo helpen wij je om al jouw klanten het gevoel te geven dat zij op nummer 1 staan.
Microsoft Dynamics 365 Customer Service is een set oplossingen die het serviceniveau van je organisatie verhoogt. Alle informatie over je klanten en de interacties die je met ze hebt, leg je vast in één gebruiksvriendelijke oplossing. Je automatiseert terugkerende service-activiteiten en je zet AI in voor direct bruikbare adviezen die je serviceniveau verhogen. Zo krijg je een compleet beeld van je klanten, weet je altijd wat er speelt en beleven je klanten een serviceniveau dat jouw organisatie onderscheidend maakt.
Wij gidsen middelgrote organisaties al meer dan 10 jaar naar optimale en vruchtbare klantrelaties. Wij bouwen toekomstbestendige, schaalbare en bewezen CRM-oplossingen op basis van Microsoft Dynamics. Door te implementeren in stappen vergroten we de kans op acceptatie door medewerkers. En daarmee de kans op succes.
Wij helpen je om de klanttevredenheid te verhogen en meer uit je klantcontacten te halen met Microsoft Dynamics 365 Customer Service. We helpen je het succesvol te gebruiken en leggen de basis voor de optimalisaties voor de toekomst.